Royal Caribbean International viert welkom 50 miljoenste gast
Deze zomer bereikt Royal Caribbean International een belangrijke mijlpaal in haar 45 jarig bestaan. De rederij verwelkomt aan één van haar 21 schepen haar 50 miljoenste gast. Om de gasten, zakenpartners en de medewerkers te bedanken organiseert de rederij gedurende een jaar verschillende activiteiten. Over de gehele wereld zal ieder Royal Caribbean schip speciale festiviteiten gericht op deze mijlpaal aanbieden. De evenementen zijn het startsein van een jaar durende campagne, waarbij gasten worden aangemoedigd hun eigen ‘WOW’ fotomomenten, filmpjes of ervaringen te delen op verschillende Social Media-uitingen van de rederij.
‘Al meer dan 45 jaar is het bieden van de ‘WOW’ factor de hoeksteen van de organisatie van Royal Caribbean International. Een hoeksteen die alleen op onze schepen gevonden kan worden.’ aldus Adam Goldstein President en CEO, Royal Caribbean international. ‘Het personeel aan boord van onze schepen is de kern die deze ‘WOW’ factor aan onze gasten doorgeeft waardoor onze loyale gasten steeds weer blijven terug keren’. De exclusieve ‘Gold Anchor Service’ is één van de factoren waardoor de mijlpaal behaald is en waarmee de rederij al vele prijzen heeft gewonnen. Deze prijzen laten zien dat Royal Caribbean er alles aan doet iedere gast een fantastische ervaring te bieden.
Sinds de start van de rederij, heeft Royal Caribbean veel profijt van de sterke relatie met haar reisbureaus en partners. ‘Deze fantastische mijlpaal was niet mogelijk geweest zonder de steun van onze marketing partners en reisbureaus. Vanaf het begin zijn zij een essentiële steun geweest van Royal Caribbean International. Zij blijven constant hun loyaliteit tonen naar onze rederij en mede daardoor zijn we alweer op weg naar de volgende 50 miljoen passagiers’, aldus Lisa Bouwer, EVP, Global Sales and Marketing Royal Caribbean International. ‘Met de trouw van onze partners en de unieke WOW factor die Royal Caribbean biedt, zijn we ongetwijfeld snel bij de volgende mijlpaal van 100 miljoen gasten, voegt Hans Venhuizen, Office Manager AMCA/Royal Caribbean NL, toe.