Eten en drinkenExcursiesKinderenReclame campagne

Shakira in nieuwe reclamecampagne Costa Cruises

Costa Cruises heeft laten weten dat het in het nieuwe jaar komt met een breed scala aan nieuwe initiatieven die exclusief aan boord van de cruiseschepen van de Italiaanse cruisemaatschappij te vinden zijn. Alle verschillende nieuwigheden komen aan bod in een nieuwe internationale reclamecampagne die op zondag 20 december in Italië van start gaat. Popster Shakira speelt één van de hoofdrollen in de campagne met slogan ‘Benvenuti alla felicità al quadrato’ (Welcome to happiness squared).

Tot de noviteiten behoren een specialiteitenmenu tijdens het galadiner van de Italiaanse sterrenchef Bruno Barbieri met traditionele Italiaanse smaken en aroma’s, excursies die worden aanbevolen door de eigenaren van de Italiaanse website ‘Turisti per caso’, ‘The Voice of the Sea’ een talentenshow gebaseerd op het populaire televisieprogramma The Voice en vanaf april 2016 divers nieuw entertainment voor kinderen in de kinderclub Squok Club waarbij stripfiguur Peppa Pig centraal staat.

Zie onderstaande video voor een kort voorproefje van de campagne met Shakira:

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel?

Op de site staan regelmatig samenwerking – en affiliate links (o.a. buttons naar reisbureaus). Dit betekent dat wij een kleine vergoeding krijgen op het moment dat je via deze link iets boekt. De prijs van de geboekte cruise blijft voor jou altijd hetzelfde en je betaalt niets extra. Je kunt het zien als een manier om deze site te ondersteunen als je er iets aan hebt gehad.

Je kunt ons ook helpen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue.

Alvast hartelijk dank voor je steun! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)