Nieuwe reclamecampagne ‘Feel Free’ voor Norwegian Cruise Line
Onlangs heeft rederij Norwegian Cruise Line een nieuwe wereldwijde reclamecampagne “Feel Free” gelanceerd. De slogan verwijst naar de kernwaarden van de rederij; vrijheid en flexibiliteit. het nodigt bovendien gasten uit om diezelfde filosofie tijdens het cruisen met Norwegian te ontdekken. De energieke campagne geeft de passie weer van Norwegian Cruise Line. De oude campagne waar afscheid van wordt genomen, heette Cruise Like A Norwegian
“Het concept van ‘Feel Free’ overstijgt het idee van het traditionele cruisen en spreekt tot de ervaring die alleen wordt aangeboden aan boord van Norwegian Cruise Line: onze belofte is dat gasten vrij zijn in hun doen en laten op hun vakantie,” aldus Meg Lee, Norwegian Cruise Line Senior Vice-President en Chief Marketing Officer.
De lancering van “Feel Free” is bovendien de start van nieuwe aanbiedingen van de rederij die beschikbaar zijn van 4 januari tot en met 10 april 2016. Gasten kunnen kiezen uit een van de vier gratis extra’s: gratis onbeperkt drankjes, gratis specialiteitenrestaurants, een gratis internet pakket of een boordtegoed. Deze aanbieding is geldig op afvaarten van vijf nachten of meer. Gasten die een suite boeken in The Haven krijgen alle vier de extra’s.