Compensatie voor eerste passagiers Harmony of the Seas
Passagiers op de eerste twee pre-inaugurele cruises van het grootste cruiseschip ter wereld, Harmony of the Seas vanuit Southampton hebben deze week van de president en CEO van Royal Caribbean International een e-mail ontvangen waarin hij zijn excuses aanbiedt voor het feit dat het nieuwe cruiseschip in de Oasis-klasse nog niet volledig klaar was. Diverse faciliteiten waren nog niet beschikbaar waaronder het AquaTheater, de glijbanen The Perfect Storm, Starbucks en de jongerendiscotheek Fuel, en talrijke werklui waren tijdens de cruises nog bezig met onderhoudswerkzaamheden.
‘Voor een dergelijk groot en complex schip hoopten we dat alle werkzaamheden zouden zijn voltooid voor uw cruise. We erkennen dat er aan teveel projecten nog werd gewerkt tijdens de reis. We bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan. We zouden u graag in de nabije toekomst nogmaals aan boord verwelkomen zodat we u onze gastvrijheid kunnen bieden volgens de hoge standaard waar Royal Caribbean voor staat en die we van onszelf verwachten’. Royal Caribbean biedt elke gast van de eerste 5-daagse cruise een korting van 50% en van de tweede 4-daaagse cruise 25% van de betaalde reissom voor een volgende cruise op een van de cruiseschepen van Royal Caribbean, te besteden binnen 18 maanden.