Holland America Line kiest partner PHD voor mediastrategie
PHD onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, heeft het Holland America Line (HAL) account gewonnen en zal voor hen mediastrategie, planning en inkoop gaan realiseren. HAL is al 140 jaar leidinggevend in de cruisewereld en heeft ambitieuze doelstellingen om de cruisemarkt in Nederland verder uit te bouwen en verdere groei in komende jaren te realiseren.
Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing – Continental Europe: “De afgelopen jaren heeft de Nederlandse cruisemarkt zich enorm ontwikkeld waarbij Holland America Line een sterke marktleiderspositie heeft ingenomen. Maar onze ambitie gaat veel verder en wij kijken er dan ook naar uit om samen met het professionele en dynamische team van PHD cruisevakanties in Nederland op de kaart te zetten.”
Floris van Aller, Business Development Director PHD: ”Wij zijn buitengewoon trots om voor dit prachtige merk te gaan werken. HAL heeft zeer ambitieuze doelstellingen en we kunnen niet wachten om onze bijdrage te leveren aan de realisatie hiervan. We kijken dan ook uit naar een succesvol en langdurig partnership.”