Norwegian Cruise Line breidt loyaliteitsprogramma uit
Norwegian Cruise Line heeft aangekondigd dat voor alle cruises vanaf 3 februari 2017 enkele verbeteringen zullen worden doorgevoerd in haar loyaliteitsprogramma. Er worden twee nieuwe niveau’s ingevoerd en nog meer voordelen aangeboden om terugkerende gasten te belonen. Tot op heden bestaat het programma uit 4 niveau’s (Brons, Zilver, Goud en Platinum). Dit wordt binnenkort uitgebreid met Platinum Plus en Ambassador voor de meest trouwe gasten die respectievelijk 175 tot 699 punten en 700 punten of meer bij elkaar hebben gespaard. De extra voordelen die hierbij worden aangeboden zijn de mogelijkheid om met officieren te dineren, gereserveerde zitplaatsen in restaurants en bij entertainment en een gratis 7-daagse cruise.
De voordelen zijn uitgebreid voor alle niveau’s. Deze bestaan o.a. uit een gratis fles mousserende wijn (alle niveau’s), gratis minuten internet (alle niveau’s) en flesjes water (vanaf Goud). Norwegian Cruise Line heeft daarbij wel de puntstructuur van elk niveau aangepast, waardoor je soms meer punten nodig hebt om het volgende niveau te bereiken. De huidige status van passagiers zal volgens de rederij door de aanpassingen echter niet worden aangetast, tenzij je terecht komt in de twee hoogste nieuwe niveau’s. Cruisereizigers ontvangen 1 punt voor elke nacht, 1 aanvullende punt per nacht in een suite of in the Haven en 1 aanvullende punt per nacht als er geboekt wordt via een zogenaamde ‘Latitudes Rewards Insider Offer’.
Klik hier voor een overzicht van alle (nieuwe) niveau’s van Norwegian Cruise Line en de geboden voordelen.