Carnival Cruise Line introduceert nieuwe winkels en producten aan boord
Carnival Cruise Line gaat alle winkels aan boord moderniseren en het aanbod vergroten. Na maandenlang onderzoek weet de rederij beter wat cruisepassagiers willen kopen tijdens hun cruise. Luxe producten en juwelen van bekende merken zoals Victoria’s Secret, Swarovski, Pandora en Tag zijn daarbij erg geliefd gebleken. Het afgelopen jaar heeft Carnival de winkelgebieden compleet herzien op de Carnival Sensation, Carnival Elation, Carnival Conquest, Carnival Valor en Carnival Victory. Komend jaar worden Carnival Fascination, Carnival Legend en Carnival Paradise onder handen genomen. De gloednieuwe Carnival Horizon zal bij haar oplevering het grootste en meest diverse winkelaanbod over 2 dekken laten zien.
Het aanbod op de Carnival schepen is als volgt:
- Effy (op 12 schepen)
Een bekende Amerikaanse keten die diamanten en edelstenen verkoopt. - Swarovski (op 25 schepen)
Een van wereld’s grootste verkopers van prachtige juwelen. - TAG (op 24 schepen)
Zeer luxe horloges die zelfs door beroemdheden en sporthelden worden gedragen. - Pandora (op 10 schepen)
Juwelier die armbanden, ringen, kettingen en andere juwelen aanbiedt. - Invicta (op 25 schepen)
Luxe winkel die horloges aanbiedt in allerlei verschillende stijlen. - Victoria’s Secret (op 22 schepen)
Verkoper van schoonheidsproducten voor dames, zoals lotions en parfums. - Los Cincos Soles (op 4 schepen)
De Mexicaans gethematiseerde winkel biedt zilveren juwelen, souvenirs, t-shirts en authentiek handwerk van locale kunstenaars. - Cherry on Top (op 20 schepen)
Snoepwinkel met ontelbare soorten snoep. sweets shops offering bulk candies, novelty items and apparel are currently available on 20 ships.