Cruisereiziger
Merk

Celestyal Cruises: nieuw merkidentiteit onderstreept de Griekse ziel

Celestyal Cruises, de rederij die voornamelijk vaart naar de Griekse eilanden en de oostelijke Middellandse Zee, heeft haar nieuwe logo onthuld. Deze is geïnspireerd door de legendarische geest van Griekenland en de Griekse liefde voor het leven.

Het opnieuw ontworpen logo is een moderne kijk op de traditionele windmolens op de Griekse eilanden. De nieuwe slogan die daarbij hoort, “Ervaar het leven, ervaar de reis” is gebaseerd op het beroemde gedicht “Ithaka” van de Griekse dichter Konstantinos Kavafis. De identiteit van het merk is gebaseerd op drie concepten die inherent zijn aan de Griekse manier van leven: filoxenía, kéfi en filótimo. Vrij vertaald belichamen ze de essentie van Griekse gastvrijheid en de geest van geluk, vreugde, passie, delen en ontdekken – allemaal dingen die reizen zo speciaal maken.

Amsterdamse inbreng

Het logo, ontworpen door het creatieve bureau Positivity in Amsterdam, heeft een nieuwe look gekregen, die voor het eerst te zien zal zijn op het recent aangekochte cruiseschip van Celestyal Cruises, de Celestyal Experience. Het merk zal ook tot uiting komen in een verbeterde ervaring voor gasten aan boord, met onder meer mediterraan geïnspireerde gerechten, een speciale selectie van wereldwijd erkende Griekse wijnen, een buitenruimte in strandclubstijl geïnspireerd op de Griekse eilanden en spa- en wellnessbehandelingen.

Leslie Peden, Chief Commercial Officer van Celestyal Cruises, zei: “Dit is een buitengewoon opwindende tijd in de geschiedenis van ons bedrijf en met de toevoeging van de Celestyal Experience aan onze vloot kijken we meer dan ooit naar de toekomst. Het was dus het perfecte moment om na te denken over ons merk en het opnieuw te ontwerpen om onze nieuwe richting beter weer te geven en wat de hedendaagse reiziger verwacht van hun vakantie-ervaring.”

“We willen ons publiek uitbreiden, dus we willen een jongere doelgroep aanspreken, waaronder belangrijke millennials. Wij zijn van mening dat de nieuwe branding de belangrijkste kenmerken van een authentieke reiservaring onderstreept, die bijzonder goed zal worden ontvangen door zowel millennials als andere doelgroepen die voor ons belangrijk zijn. ”

Nieuwsgierig naar Celestyal Cruises? Kijk dan bij:

Captain Cruise Corendon CruiseOnline Stip

 

 

Miriam

Hi, ik ben Miriam, oprichtster van Cruisereiziger. Meer dan 10 jaar geleden ben ik voor het eerst op een cruiseschip gestapt en sinds die tijd heeft het cruisen mij meer dan 200% te pakken. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een geschikte cruise te vinden is. Ik help je graag daarbij!

Vond je dit een handig artikel?
Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen door via deze links producten te kopen: shop de mooiste koffers bij Duifhuizen, producten bij Bol.com, Coolblue of zoek een leuk cadeautje uit in onze eigen webwinkel. Kijk zeker ook even op onze contactpagina voor andere ondersteuningsmogelijkheden.

Alvast hartelijk dank voor je steun! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Cruisereiziger