Carnival Cruise Line lanceert Monopoly Carnival Fun editie
In navolging van MSC Cruises heeft nu ook Carnival Cruise Line haar eigen versie van het populaire Monopoly bordspel. Het spel is ontwikkeld in samenwerking met Hasbro, waar het merk Parker Brothers onder valt. De ‘Monopoly Carnival Fun’ editie is online verkrijgbaar via de webshop* van Carnival Cruise Line voor 39,95 dollar.
Alle kenmerkende elementen van het spel zijn aanwezig maar met een unieke cruisetwist. Zo dienen 28 populaire Carnival Cruise Line features en attracties waaronder BOLT, de eerste achtbaan op zee, Cherry on Top, Lido Marketplace en JavaBlue Cafe als landingsplek voor spelers. Elk van deze ruimtes hebben een bepaalde waarde en spelers kopen deze met geld dat is versierd met de iconische schoorsteen van de rederij. Er zijn ook Cruise Director-aankondigingen, kaarten met uitdagingen en aanwijzingen voor spelers en cruiseschepen als speelstukken.
“Iedereen heeft Monopoly gespeeld en we zijn verheugd om deze unieke versie te maken met veel van de populairste plekken aan boord van Carnival waarvan we zeker weten dat onze fans er plezier aan zullen beleven”, aldus Andres Villalever, directeur retail van Carnival Cruise Line. “We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om het merk Carnival te vieren en toen we de kans kregen om deel uit te maken van dit speciaal ontworpen Monopoly-spel, hebben we de kans aangegrepen.”
*Carnival verkoopt alleen in Amerika en Canada. Wil je in Nederland toch het spel kopen dan kan je bijvoorbeeld gebruik maken van http://www.weship-it.com/Home/Dutch.