Norwegian Cruise Line lanceert docuserie over de terugkeer naar het cruisen
Terwijl de voorbereidingen zijn getroffen voor de herstart met de eerste cruises die gepland staan vanaf 25 juli 2021 uit Griekenland, kondigt Norwegian Cruise Line (NCL), vandaag de première van de docuserie ‘EMBARK – The Series’ aan. Dit is een docuserie die de langverwachte cruise-comeback van de rederij beschrijft. De eerste aflevering, van de vijf, is vanaf 16 april beschikbaar via www.ncl.com/embark.
Wat zie je in EMBARK?
‘EMBARK – The Series’ is onderdeel van NCL’s content-rijke platform ‘EMBARK with NCL’, en omvat:
EMBARK – The Series: De eerste aflevering van de nieuwe docuserie, “Great Cruise Comeback”, debuteert op 16 april. Deze geeft een kijkje in de herlancering van NCL’s vloot van 17 schepen. De aflevering focust zich op de maatregelen voor een gezonde en veilige terugkeer naar het cruisen. Zo zie je gesprekken met leidinggevenden, waaronder Norwegian Cruise Line Holdings President en CEO, Frank Del Rio en President en CEO van NCL, Harry Sommer.
De eerste aflevering biedt een exclusieve blik op de voorbereidingen van NCL voor de herstart van cruises van deze zomer. Waaronder de ontwikkelde technologie om het instapproces te verbeteren, hoe de bemanning en entertainers aan boord van NCL het afgelopen jaar hebben doorgemaakt. Zie ook hoe deze tijdelijke pauze kleine bedrijven en gewaardeerde partners heeft beïnvloed, waaronder de in Miami gevestigde en iconische distilleerderij, Wynwood Brewing Company. De bijna 30 minuten durende aflevering zal beschikbaar zijn via www.ncl.com/embark vanaf 16 april.
Focus op mensen
Bij de andere delen die beschikbaar komen, ligt de focus op de mensen van de rederij:
- EMBARK Spotlights: De aankomende “EMBARK Spotlights” focussen op het buitengewone aanbod dat beschikbaar is op de hele NCL vloot. Deze zijn het vervolg op de populaire virtuele uitzendingen “Choir of Man: from London” en “NCL: Live from Broadway”. De vorige afleveringen werden eind 2020 uitgezonden en bereikten bijna 900.000 kijkers.
- EMBARK Stories: Met authentieke, vignet-achtige reflecties van de gezichten en stemmen van NCL brengt “EMBARK Stories” de grootste kracht van het merk – haar mensen – rechtstreeks naar kijkers. Denk aan portretten van wereldwijde crew, leidinggevenden, partners en gasten.
“We komen eindelijk terug!’,” zei Norwegian Cruise Line President en CEO Harry Sommer. “Gisteren was een hele grote dag voor ons, toen we de terugkeer aankondigden van de eerste schepen. We kijken ernaar uit om weer in contact te komen met onze gasten, bemanning, medewerkers en partners. Zowel persoonlijk als via het ‘EMBARK with NCL’ -platform, wat onze terugkeer naar cruises zal laten zien via de mensen van NCL.”
Achter de schermen meekijken
NCL schakelde het Emmy Award-winnende productieteam van VIVA Creative in, om de inhoud van het content platform te creëren. Strikte COVID-protocollen werden gevolgd en waren van kracht op het moment van filmen. Zo legden de makers actuele gesprekken en beelden van achter de schermen vast. Waar reisbeperkingen waren, werden bijvoorbeeld lokale filmploegen ingezet en virtuele interviews afgenomen.
“Het idee voor “EMBARK with NCL” is ontstaan uit de behoefte om tijdens deze pandemie in contact te blijven met onze uitgebreide NCL-familie van gasten, partners en teamleden. Maar het platform zal ons niet alleen in staat stellen om onze reis te delen in de aanloop naar de hervatting van de cruises, maar het zal ons ook in staat stellen om direct nieuws te delen over toekomstige producten, aanbiedingen en innovaties”, aldus Christine Da Silva, Vice President Communication and Events van NCL.
De reis naar “EMBARK with NCL” begint op www.ncl.com/embark.
Meer weten over Norwegian Cruise Line?
Klik hier voor meer rederij informatie.