Princess Cruises lanceert nieuwe on-demand functie CrewCall
Princess Cruises introduceert een nieuwe on-demand service waarmee gasten een bemanningslid kunnen laten komen naar de plek waar zij zich op dat moment aan boord bevinden voor persoonlijke service. De zogenaamde CrewCall is beschikbaar op televisies in de hut en in de MedallionClass-app.
De service maakt gebruik van de OceanMedallion wearable, die de grootte heeft van een euromunt en de huidige cruisecards vervangt. Met de bijbehorende CrewCall Chat-functie kunnen gasten hun specifieke vraag of verzoek ook sms’en via een smartphone of i-pad dat virtueel door de bemanning kan worden beantwoord of uitgevoerd.
“CrewCall breidt onze MedallionClass service-on-demand-mogelijkheden aanzienlijk uit, waardoor we hoogwaardige, persoonlijke service kunnen leveren zonder dat onze gast kostbare tijd verliest tijdens hun vakantie om een bemanningslid te zoeken”, aldus Jan Swartz, president van Princess Cruises. “Het minimaliseert de wachttijd bij onze Guest Services en verbetert tegelijkertijd onze reactiesnelheid.”
Beide CrewCall-functies breiden de digitale OceanNow-voorzieningen uit die passagiers kunnen gebruiken om eten, drinken, items in winkels en voorzieningen rechtstreeks op hun locatie te bestellen. CrewCall is beschikbaar voor gasten wanneer Princess vanaf 25 juli weer gaat varen met Majestic Princess in Alaska, en aan boord van Regal Princess en Sky Princess met “seacations” in het Verenigd Koninkrijk vanaf 31 juli.