Time to discover: Nicko Cruises met nieuw logo en slogan
De Duitse reisaanbieder Nicko Cruises begint het nieuwe jaar met een herlancering van haar merk, inclusief nieuw logo en slogan. Met de nieuwe look en feel zal nicko cruises in de toekomst haar kenmerk, slow cruising, meer benadrukken en zichzelf positioneren als een inspirerend cruisemerk met een fris design, een nieuw logo en slogan. De herlancering van het merk wordt ondersteund en begeleid door het ervaren creatieve bureau Gruppe Drei.
De jaarwisseling markeert het begin van een hoopvol jaar voor cruises in 2022. Nicko Cruises blijft vol gas vooruit gaan. In het jubileumjaar van het 30-jarig jubileum van Nicko cruises scherpt de cruise-expert zijn merkimago aan met een pakkende slogan: Time to discover (tijd om te ontdekken).
“De nieuwe slogan is een verdere ontwikkeling van onze eerdere filosofie. We zullen blijven vertrouwen op kleine schepen en grote ervaringen – daar verandert niets aan’, zegt Guido Laukamp, Managing Director van nicko cruises.
“Na de beperkingen van de afgelopen twee jaar voelen we allemaal de drang om eindelijk weer de wereld rond te reizen. We hebben ons ontwikkeld van een riviertouroperator tot een bekende cruiseoperator. Time to Discover staat voor ontdekkingen en intensieve reiservaringen in alle drie de productgebieden: riviercruises, zeecruises en expeditie. We kijken terug op 30 jaar van het merk nicko cruises – onze gasten kunnen daarom vertrouwen op onze competentie en expertise ”, legt Laukamp de nieuwe servicebelofte uit aan nicko-gasten.
Nieuwe look voor logo en website
Met het aanscherpen van het merk krijgt ook het logo een redesign. De kleuren blauw en rood krijgen met een kleine variatie meer frisheid en mogen moderner. De grafische elementen die voorheen werden gebruikt bij nicko cruises, zoals de golf, een vlag of een scheepspictogram, zijn verder ontwikkeld tot één grafisch element dat in de toekomst samen met het logo of op zichzelf een eenvoudige en snelle herkenningswaarde zal creëren.
Ook de website van nicko cruises heeft een nieuw uiterlijk. Niet alleen qua vormgeving en uitstraling, maar ook qua inhoud. Bij de doorstart is er gelet op gebruiksvriendelijkheid en de zogenaamde “user experience”. “De website is nu veel intuïtiever te navigeren en overzichtelijker qua oriëntatie en structuur”, zegt Guido Laukamp.
Miriam bezocht in oktober cruiseschip Vasco da Gama in Amsterdam.
Lees hier alles over de Vasco Da Gama
voer jl. zomer Donau met NC
iedereen at op zelfde moment en dat duurde veel te lang eten en bediening overigens top