Princess Cruises gaat in zee met Lavazza koffie
Princess Cruises heeft vandaag aangekondigd dat het wereldberoemde koffiemerk Lavazza nu de officiële koffiepartner van de rederij is. Al meer dan 120 jaar drukt Lavazza de essentie uit van echte Italiaanse koffie, met een passie voor superieure kwaliteit.
“Princess gasten houden van hun koffie als ochtendritueel in het International Café op het legendarische Princess Piazza. Met een niet-aflatende focus op wat belangrijk is voor onze gasten, verbeteren we de ervaring en vergroten we ons Italiaanse erfgoed met Lavazza”, aldus John Padgett, president van Princess Cruises. “Ons Lavazza-partnerschap geeft onze gasten nog iets extra’s om van te houden tijdens een Princess-vakantie.”
Proeverijen
Lavazza zal in de loop van de lente op Princess-schepen worden uitgerold. Het aanbod zal bestaan uit een reeks warme koffie-opties en handige kant-en-klare blikjes van het merk. De relatie gaat verder dan het aanbieden van Lavazza-producten en -diensten aan boord en omvat unieke, op koffie geïnspireerde diners en recepten die gezamenlijk zijn ontworpen door Lavazza-experts en Princess executive chef-koks, educatieve sessies, proeverijen, foodpairings en proeverijen. De twee merken zullen ook samenwerken aan aankomende marketingcampagnes, promoties en exclusieve evenementen.
“We zijn geïnspireerd door de manier waarop Princess Cruises gedenkwaardige ervaringen voor haar gasten creëert en voelen een sterke synergie tussen beide merken in onze toewijding aan kwaliteit, innovatie en entertainment”, aldus Camille Vareille, vice president – head of marketing Americas bij Lavazza Group. “We zijn verheugd aan boord te komen om een uitgebreid koffieprogramma aan te bieden en onze premiumproducten aan een breder, internationaal publiek te presenteren.”