Cruisereiziger
Prijsvraag

Holland America Line organiseert ontwerpwedstrijd voor 150-jarig jubileum

Holland America Line lanceert een bijzondere ontwerpwedstrijd. De premium cruisemaatschappij blaast dit jaar 150 kaarsjes uit en geeft een 8-daagse cruise naar Noord-Europa weg. Wil je die winnen? Ontwerp dan een originele poster ter ere van de 150ste verjaardag van de rederij voor een met een ontwerpwedstrijd.

Ze roepen meteen nostalgische gevoelens op: de iconische posters waarmee Holland America Line vroeger promotie voerde. Vandaag zijn het letterlijk echte museumstukken, dankzij hun prachtige tekeningen en kenmerkende design.

Extra poster ter ere van 150ste verjaardag

Aan die reeks memorabele posters voegt Holland America Line er nu eentje toe, ter ere van de 150ste verjaardag van de rederij. Misschien wordt dat wel een poster van jouw hand. Want voor het ontwerp rekent de cruisemaatschappij op het grote publiek.
“De kunstzinnige posters van Holland America Line maken deel uit van het DNA en het erfgoed van ons bedrijf. Via deze wedstrijd geven we onze fans de kans om deel uit te maken van dat creatieve erfgoed en betrekken we hen graag bij ons jubileum”, zegt Nico Bleichrodt, Vice President internationale verkoop bij Holland America Line. “Onze fans en volgers zijn erg begaan en gepassioneerd. We kijken dan ook uit naar de inzendingen die we van over de hele wereld zullen mogen ontvangen.”

Winnaar krijgt 8-daagse Noord-Europa cruise cadeau

De ontwerper van de winnende poster? Die mag acht dagen gratis door Noord-Europa cruisen met een medereiziger . Het duo logeert daarbij zelfs in een buitenhut. De winnende poster zal door Holland America Line in wereldwijde marketinguitingen worden gebruikt.
Borrelen de ideeën al in je op? Ontwerp je poster met de hand en/of maak gebruik van een grafisch ontwerpprogramma via de computer. Enkele creatieve voorwaarden zijn dat je de poster de woorden ‘Holland America Line’ en ‘150-jarig jubileum’ bevat. En dat je in kleur werkt.

Je ontwerp indienen, doe je vanaf 11 april om 12 uur ’s middags tot 31 mei 2023 om 23.59 uur ’s avonds. Stuur je ontwerp in de hoogst mogelijke resolutie per e-mail in naar wedstrijd@hollandamerica.com. De rederij vraagt deelnemers ook om hun posterontwerp als commentaar op de wedstrijdpost via Holland America Line’s Facebook en Instagram te delen, onder de vermelding van #HollandAmerica150wedstrijd. Bekijk de volledige voorwaarden over de winactie hier.

Uitgebreide jubileumviering

De posterwedstrijd is niet de enige manier waarop Holland America Line haar 150-jarig bestaan viert. De cruisemaatschappij organiseerde ook twee trans-Atlantische oversteken, lanceerde een eigen ‘De Lijn’ Gin, serveert gerechten uit de roaring twenties aan boord en houdt er nostalgische ’throwback happy hours’, waarbij passagiers drankjes kunnen kopen aan de spotgoedkope prijzen van decennia geleden.

Wil jij cruisen met Holland America Line? Vraag een gratis offerte aan bij:

ANWB Captain Cruise Corendon CruiseOnline Cruisereizen Stip Sunweb TUI Zeetours

Marco

Als 'first-timer' op de Voyager of the Seas in 2007 was Marco meteen verkocht. Sindsdien is hij verzot op cruisen. Dat betekent na tientallen cruises nog steeds kippenvel bij het inschepen. Veel zeeën bevaren, maar niets mooiers dan cruisen op de Nieuwe Waterweg langs geboortestad Maassluis.

Vond je dit een handig artikel? Je kunt ons gemakkelijk ondersteunen! Zo kunnen wij deze site met veel passie blijven vormgeven :-)

Je kunt ons helpen door via deze links producten te kopen: Bol.com of Coolblue of een leuk cadeautje uit te zoeken in onze eigen webwinkel.

Alvast hartelijk dank voor je steun!

One thought on “Holland America Line organiseert ontwerpwedstrijd voor 150-jarig jubileum

  • Leuk initiatief voor een posterwedstrijd n.a.v. 150 jaar HAL maar wel een beetje laat, had men dat niet eerder kunnen bedenken ? Succes voor de komende prijswinnaar !

    Trouwens wordt er op de Nederlandse TV en actualiteiten rubrieken nog aandacht aan dit feit geschonken , denk aan Hart van Nederland of RTL Editie.nl, of wordt dit slechts een “Rotterdams onderonsje” met natuurlijk uitgebreide aandacht op bijvoorbeeld TV Rijnmond en de lokale kranten zoals het AD van de regio Rotterdam of in De Telegraaf zaterdag reisbijlage ?

Reacties zijn gesloten.

Cruisereiziger