Norwegian Cruise Line lanceert ‘More At Sea’ pakket
Norwegian Cruise Line heeft haar nieuwe campagne “MORE” geïntroduceerd tezamen met de lancering van haar verbeterde ‘inclusive’ pakket. Met “MORE” benadrukt de Amerikaanse rederij dat haar passagiers “nooit hoeven te kiezen voor dit of dat, maar in plaats daarvan kunnen genieten van dit EN dat”.
In lijn met de nieuwe merkpositionering wordt Norwegian’s populaire “Free at Sea” pakket omgedoopt tot “More at Sea” op reizen vanaf 1 januari. Het ‘inclusive’ pakket zal worden uitgebreid met meer voorzieningen, waaronder premium drankenmerken, speciale cocktails, extra diners in specialiteitenrestaurants en meer hapjes en desserts. Als onderdeel van het nieuwe, uitgebreide pakket krijgt elke passagier in de hut een eigen WiFi-inlogcode voor 150 minuten.
Het pakket omvat nog steeds een tegoed van $50 per excursie voor de eerste passagier, gratis vliegtickets voor de tweede passagier en de derde en vierde passagiers varen gratis mee op bepaalde reizen.
“We hebben veel tijd geïnvesteerd in het luisteren naar onze gasten en onze reispartners en we hebben ontdekt dat ze meer willen zien, meer willen doen en meer willen genieten als ze met ons op vakantie gaan”, zegt David J. Herrera, president van Norwegian Cruise Line.
Norwegian vernieuwt ook zijn entertainmentaanbod aan boord, met de nadruk op meer opties rond het schip. Het bedrijf zal ook prioriteit geven aan producties met een brede aantrekkingskracht, zoals de onlangs aangekondigde Prince Tribute show die debuteert op Norwegian Aqua.
Bovendien zal de rederij tegen het einde van het jaar een nieuwe mobiele app uitrollen die ontworpen is om de ervaring van haar passagiers te stroomlijnen. De nieuwe app zal verschillende upgrades hebben, waaronder een meer intuïtief zoekproces, een eenvoudiger check-in proces, een meer transparante weergave en nog veel meer.
Interesse in cruisen met Norwegian Cruise Line? Bekijk de mogelijkheden en boek bij:
Captain Cruise CruiseOnline Cruisereizen Stip Sunweb Zeetours