Drew Barrymore en Orlando Bloom spelen hoofdrol in Superbowl reclame MSC Cruises
MSC Cruises heeft aangekondigd dat Drew Barrymore en Orlando Bloom de hoofdrol zullen spelen in de allereerste reclame van het merk die tijdens de Superbowl, de finale van het American Football-seizoen, wordt uitgezonden. Deze 60 seconden durende spot belicht MSC Cruises’ mix van Europese stijl en Amerikaans comfort via het tonen van het toekomstige vlaggenschip van het bedrijf, de MSC World America.
Drew Barrymore en Orlando Bloom werken samen met MSC Cruises om de allereerste reclamecampagne van het bedrijf in de Verenigde Staten te lanceren, als onderdeel van de uitbreiding in Noord-Amerika. De kijkers zullen de twee gerenommeerde acteurs zien genieten van een vakantie aan boord van MSC World America.
“Ik ben trots om samen te werken met MSC Cruises, een bedrijf dat iedereen de mogelijkheid biedt om de wereld te ontdekken, samen met vrienden of familie,” aldus Drew Barrymore, actrice en presentatrice van The Drew Barrymore Show. “MSC Cruises zorgt voor een totaalervaring en maken deze onvergetelijk! Het cruisebedrijf stelt haar gasten in staat om prachtige herinneringen te creëren. Ik ben verheugd om met MSC Cruises samen te werken aan dit geweldige project!”
In de teaser nemen Drew Barrymore en Orlando Bloom plaats achter de piano in de Top Sail Lounge van de MSC Yacht Club, een exclusieve ruimte die is voorbehouden aan suitegasten. Dit schip-in-een-schip concept is uitsluitend toegankelijk met een keycard. Terwijl Orlando Bloom zijn beoordeling deelt, zingt Drew Barrymore vol overgave haar beste versie van het nummer Holiday.
“Dit is mijn allereerste reclamespot die tijdens deze belangrijke wedstrijd wordt uitgezonden, en ik ben vereerd om samen te werken met een prestigieus merk als MSC Cruises,” zei acteur Orlando Bloom. “MSC World America, doordrenkt met Europese elegantie, is ontworpen om meeslepende en verrijkende ervaringen op zee te bieden. Ik ben verheugd om dit luxueuze schip te presenteren op het grootste podium van Amerika, en ik ben ervan overtuigd dat MSC World America alle vakantiegangers zal imponeren – zowel Amerikanen als Europeanen.”
De spot is geproduceerd door het creatieve bureau Highdive en ontworpen om te benadrukken wat MSC Cruises onderscheidt van andere rederijen.
“De speelse dynamiek tussen Drew Barrymore en Orlando Bloom in deze reclame is een uitstekende weergave van MSC World America, dat een Europees design combineert met authentieke ervaringen en alles wat Amerikanen verwachten van een cruise, om ongeëvenaarde vakanties te bieden,” zei Suzanne Salas, Executive Vice President Marketing, e-Commerce en Verkoop van MSC Cruises USA. “We willen Amerika een voorproefje geven van de unieke kenmerken van ons nieuwe schip, gezien door de ogen van Drew Barrymore en Orlando Bloom.”
Deze nieuwe spot betekent het begin van een spannend jaar voor MSC Cruises in de Verenigde Staten. MSC World America, het grootste schip van het merk dat de Noord-Amerikaanse markt zal bedienen, moet een nieuw tijdperk van cruises inluiden wanneer het op 12 april 2025 uit PortMiami vertrekt. Het schip biedt 7-daagse cruises naar de Caraïben, met een stop op Ocean Cay MSC Marine Reserve, het privé-eiland van MSC Cruises in de Bahama’s.