MSC Cruises en Orlando Bloom tellen laatste maand af tot debuut MSC World America
MSC Cruises bereidt zich voor om volgende maand haar nieuwe vlaggenschip—MSC World America—te verwelkomen in Miami. Zo ook Orlando Bloom, die recent e e n van de hoofdrollen speelde in de reclamecampagne voor de rederij, die werd uitgezonden tijdens de Amerikaanse Superbowl. De acteur blijft het merk vertegenwoordigen in de campagne ‘Let’s Holiday’ en telt dan ook af naar het debuut van de MSC World America.
Bloom vertelt vol enthousiasme: “MSC World America heeft voor elk wat wils, of je nu houdt van spannende attracties, dineren op wereldniveau of meeslepend entertainment. Het is een geweldige manier om te reizen en maakt het gemakkelijk en toegankelijk voor mensen om nieuwe plekken te ontdekken en onvergetelijke herinneringen te creëren. Ik heb altijd gedacht dat de beste vakantie avontuur, ontdekking en comfort combineert, en dat is precies wat je krijgt met MSC World America. Stel je voor dat je over de oceaan zweeft in de Cliffhanger-schommel, dineert in het enige Eataly-restaurant op zee of geniet van ‘Dirty Dancing in Concert.’ Elk moment is onvergetelijk.”
Dit zijn de nieuwigheden waar Orlando Bloom het meest naar uitkijkt op MSC World America:
NIEUW! CLIFFHANGER
De ultramoderne Cliffhanger is de enige schommelattractie boven het water op zee — gelegen in het hart van de Family Aventura zone. Cliffhanger zal vier mensen tegelijk vanaf het bovenste dek de lucht in schommelen, 50 meter boven de oceaan beneden.
NIEUW! THE HARBOUR
The Harbour is ontworpen voor kinderen en gezinnen om deel te nemen aan buitenactiviteiten, te genieten van eten en de zon in de Family Aventura zone. Het wordt de bestemming voor gezinnen van ’s ochtends tot ’s avonds, met een scala aan activiteiten en voorzieningen, waaronder een aquapark, een 11-verdiepingen hoge droge glijbaan, een touwenparcours, een schaduwrijke rustplaats voor gezinnen, een thematische speeltuin en een fast-casual eetgelegenheid, waar je snel een hapje kunt nemen en verfrissende drankjes kunt drinken.
NIEUW! “DIRTY DANCING IN CONCERT”
Op de MSC World America debuurt de allereerste “Dirty Dancing in Concert” op zee. Deze 90 minuten durende live-to-film concertervaring wordt opgevoerd in het World Theatre met een live band, dansers en zangers die klassieke nummers synchroon met de film ten gehore brengen. Elke show eindigt met passagiers die meezingen en dansen in de gangpaden, gevolgd door een Dirty Dancing-thema afterparty die doorgaat tot diep in de nacht.
NIEUW! EATALY AT SEA
MSC World America zal het enige Eataly-restaurant op zee bieden, met een Italiaans gastronomisch menu met enkele van de populairste gerechten van het merk, evenals exclusieve opties die alleen aan boord beschikbaar zijn. Passagiers kunnen een brede selectie ingrediënten verwachten, ingekocht bij Italiaanse leveranciers, met vers gemaakte pasta die ter plaatse wordt bereid, voor een Italiaanse culinaire reis. Het ontwerp van het restaurant maakt gebruik van warme materialen, natuurlijke tinten en zachte verlichting, wat een informele sfeer creëert. De open keuken blijft trouw aan Eataly’s streven om de productieprocessen live te tonen voor de ogen van haar gasten.
NIEUW! BAR & LOUNGE CONCEPTEN
- The Loft – Passagiers die op zoek zijn naar een avond vol entertainment, kunnen terecht in deze multifunctionele, alleen voor volwassenen toegankelijke locatie in het Terraces-district. Het biedt duellerende piano’s, comedyshows en klassieke karaoke-avonden, met entertainment dat doorgaat tot ver na middernacht.
- All-Stars Sports Bar – Deze levendige locatie is de ideale plek om belangrijke sportwedstrijden te bekijken terwijl je geniet van drankjes en klassieke barmaaltijden. Verder zijn er sportbarspellen zoals interactieve darts, digitale shuffleboard en tafelvoetbal, maar je kan ook ontspannen op het terras met uitzicht op zee.
NIEUW! LEGO ACTIVITEITEN
- LEGO Parade – MSC World America zal de eerste LEGO-parade op zee presenteren, ontworpen om kinderen van alle leeftijden te vermaken terwijl personages door het schip marcheren van het Family Aventura zone naar de World Promenade.
- LEGO Family Zone – Binnen de Family Aventura zone kunnen passagiers een gloednieuw gebied ervaren voor meesterbouwers en LEGO-liefhebbers in de Sportplex, waar ouders en kinderen samen kunnen spelen en LEGO-fans van alle leeftijden hun creativiteit kunnen loslaten.
- LEGO Game Show – Een gezins-teamuitdaging in de Luna Park-arena, waar cruisereizigers als echte meesterbouwers kunnen strijden met tijdsgebonden uitdagingen en kleurrijke stenen.
Op 9 april 2025 zal MSC World America worden gedoopt tijdens een ceremonie in de nieuwe PortMiami-terminal van MSC Cruises — de grootste cruiseterminal ter wereld — voordat het schip wekelijkse cruises zal maken het Caribisch gebied. Het schip biedt afwisselende 7-daagse routes naar het Oost- en West-Caribisch gebied, met stops in Puerto Plata, Dominicaanse Republiek; San Juan, Puerto Rico; Costa Maya en Cozumel, Mexico; Isla de Roatan, Honduras en alle reizen omvatten een bezoek aan Ocean Cay MSC Marine Reserve, het privé-eiland van MSC Cruises in de Bahama’s.