Holland America en Sur La Table bieden kooklessen aan
Holland America Line is een samenwerking aangegaan met Sur La Table om kooklessen aan te bieden in de Verenigde Staten, geïnspireerd door de wereldwijde culinaire… lees meer
lees meerHolland America Line is een samenwerking aangegaan met Sur La Table om kooklessen aan te bieden in de Verenigde Staten, geïnspireerd door de wereldwijde culinaire… lees meer
lees meerRoyal Caribbean International breidt haar aanbod in Alaska uit met nieuwe zomercruises voor 2026, geschikt voor diverse cruisereizigers. De Voyager of the Seas maakt haar… lees meer
lees meerCunard heeft een samenwerking aangekondigd met Michelin-sterrenchef Nathan Outlaw. Samen brengen ze het befaamde “Outlaw’s Fish Kitchen” aan boord van de Queen Victoria tijdens geselecteerde… lees meer
lees meerNorwegian Cruise Line heeft vandaag nieuwe details onthuld over de gloednieuwe ervaringen en faciliteiten aan boord van de Norwegian Aqua en Norwegian Luna. Deze innovatieve… lees meer
lees meerChristine Duffy, president van Carnival Cruise Line, heeft een bijzondere actie ondernomen om militairen en hulpverleners te steunen die betrokken zijn bij de hulpverlening na… lees meer
lees meerDe MSC Foundation gaat haar inspanningen op het gebied van koraalonderzoek verder uitbreiden met de opening van het nieuwe Marine Conservation Center op Ocean Cay,… lees meer
lees meerHolland America Line introduceert deze maand haar allereerste mousserende merkwijn in samenwerking met Four Feathers Wine Services, gevestigd in Prosser, Washington. Deze exclusieve mousserende wijn… lees meer
lees meerHurtigruten heeft zijn geüpdatete plannen onthuld voor het Sea Zero-project, het emissievrije schip dat naar verwachting in 2030 in gebruik wordt genomen. Het project bevindt… lees meer
lees meerRoyal Caribbean International heeft aangekondigd dat het per 1 november 2024 de dagelijkse fooien per dag gaat verhogen. Cruisepassagiers in een binnenhut, buitenhut, balkonhut en… lees meer
lees meerNorwegian Cruise Line heeft haar nieuwe campagne “MORE” geïntroduceerd tezamen met de lancering van haar verbeterde ‘inclusive’ pakket. Met “MORE” benadrukt de Amerikaanse rederij dat… lees meer
lees meer